Konsumencki Lider Jakości do program konsumencki, który wyłania najlepsze jakościowo – w opinii klientów – marki i firmy funkcjonujące na rynku polskim.
Choć tegoroczna edycja jest już 12, jej cel niezmiennie pozostaje ten sam: wyłonienie Liderów Jakości produktów i usług. Przeprowadzane badania mają za zadanie: identyfikację liderów, gromadzenie opinii aktywnych konsumentów, zbieranie informacji na temat jakości wyrobów i usług. Wypowiedzi respondentów przynoszą wiedzę na temat tego, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze i jakie budzą skojarzenia. Wśród metod badawczych w 2023 r. zastosowano m.in: badania kwestionariuszowe oraz za pośrednictwem kanału online. Przeprowadzono je na próbie ponad 15 tyś konsumentów jednoznacznie identyfikujących liderów jakościowych.
Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że nasze produkty kojarzą się klientom z: jakością, dobrym stylem i trwałością. Bardzo dziękujemy za okazane zaufanie.