Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Organizowany jest od 2004 roku. Zwycięzcy wyłaniani są w wyniku sondażu przeprowadzonego telefonicznie i internetowo. Co roku sondowanych jest ok 300 kategorii, a w każdej z nich wyłaniana jest grupa trzech laureatów, którzy – w zależności od wyników sondażu – otrzymują złote, srebrne lub brązowe godło. Plebiscyt daje odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. To potwierdzenie silnej pozycji nagradzanych marek na wymagającym rynku, a tym samym forma zbiorowej rekomendacji.
Ankietowani oddają tylko jeden głos w danej kategorii, z zastrzeżeniem, że mogą głosować w różnych kategoriach. W edycji 2022 sondaż przeprowadzany był w sieci obejmującej: serwisy Grupy Wyborcza.pl, artykuły oraz sekcje tematyczne Grupy Gazety Prawnej, strony Grupy Polska Press. Marka Bruk elitarny tytuł: złoty Laur Konsumenta 2022 w kategorii Jakość i innowacyjność branży budowlanej otrzymała, dzięki oddanym 46% głosów.
Jesteśmy dumni, iż zdobyliśmy zaufanie i uznanie naszych Klientów. Dziękujemy za oddane głosy. I obiecujemy, że nie spoczniemy na laurach.